آموزش فروش آموزش سئو و روش هاي جديد تبليغاتي
قیمت طراحی سایت با وردپرس
طراحی وب سایت
طراحی سایت
پارتیشن شیشه ای
آموزش قانون جذب
آموزش فروش
یکشنبه ۰۷ خرداد ۰۲

آموزش فروش

چه در آموزش فروش تازه کار باشید و چه یک فروشنده باتجربه، مهم است که به اصول اولیه فروش پایبند باشید. اگر به دلایلی به این اصول توجه نکنید، ریسک از دست دادن مشتریان و کاهش فروش خود را می پذیرید.

فروش در صنایع مختلف متفاوت است، اما اصول اساسی وجود دارد که در همه مشاغل در هر صنعتی مشترک است. دانستن این اصول فروش شما را متحول می کند.

بیایید اصول فروش و بازاریابی را که بیش از سایر قوانین در دنیای فروش اهمیت دارد، مرور کنیم. در اینجا آموزش فروش شما را با اصول فروش آشنا می کنیم و توضیح می دهیم که برای فروش بیشتر چه کاری باید انجام دهید.

اصول اولیه فروش
1. تحقیقات خود را انجام دهید
یکی از اصول اساسی فروش این است که همیشه برای هر گفتگو با مشتریان بالقوه آماده باشید. برای این منظور، همیشه باید در مورد مشتریان تحقیق کنید و اطلاعات جدیدی به دست آورید.



تحقیق کنید که سازمان مشتری چه می کند، چگونه کار خود را انجام می دهد آموزش فروش و چه نیازها یا مشکلاتی دارد. با این کار اطلاعات بیشتری در مورد مشتری به دست می آورید و زمانی که با او صحبت می کنید کنترل اوضاع را در دست دارید و بهتر می توانید اعتماد مشتری را جلب کنید.



2. فروش در مورد روابط است
مهم نیست چه چیزی می فروشید، برای موفقیت باید با مشتریان خود ارتباط خوبی برقرار کنید. اصول فروش موفق به ارتباط خوب با مشتری بستگی دارد. مردم دوست دارند از کسی که اعتماد دارند و با او احساس راحتی می کنند خرید کنند. وقتی رابطه خوبی با مشتری داشته باشید، متوجه می شوید که او با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند، به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی او را خوشحال می کند.



با ایجاد یک رابطه بلندمدت با یک مشتری، احتمالاً ارجاعات بیشتری دریافت می کنید، ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهید و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.



یکی از اصول اولیه فروش، گذراندن وقت با مشتری و ایجاد ارتباط خوب با او است. به این ترتیب یک مشتری بالقوه را به مشتری وفاداری تبدیل می کنید که مشتاقانه محصول و کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند.



3. بیشتر گوش کنید، کمتر صحبت کنید
حتما شنیده اید که می گویند مرد دو گوش و یک زبان دارد پس بیشتر آموزش فروش گوش می دهد و کمتر صحبت می کند. یکی از اصول اصلی فروش موفق در هر کسب و کاری این است که به خوبی به صحبت های مشتری گوش دهید تا ببینید به چه چیزی نیاز دارند و بر اساس آن محصول یا خدمات شما را ارائه دهید.



به یاد داشته باشید که با خوب گوش دادن به صحبت های مشتری، می توانید رابطه خوبی با او برقرار کنید و محصول یا خدمات خود را به او بفروشید.



اصول فروش چیست؟



فروشندگان موفق این اصل را در اصول فروش خود قرار می دهند که به جای صرف وقت و انرژی برای متقاعد کردن مشتری برای خرید محصول خود، به حرف مشتری گوش می دهند زیرا هیچکس بهتر از مشتری نمی داند مشکل او چیست و چه نیازی دارد.

تحقیقات نشان می دهد که اکثر مشتریان دوست دارند یک فروشنده به حرف آنها گوش دهد و این بهترین تجربه فروش را برای آنها ایجاد می کند.



4. مشتریان چیزی را می خرند که برایشان ارزشمند است
بسیاری آموزش فروش از چیزها برای مشتریان ارزشمند هستند. به عنوان مثال، محصولی که در زمان آنها صرفه جویی می کند، کار آنها را آسان می کند یا کارایی آنها را افزایش می دهد برای آنها ارزشمند است و حاضرند برای آن هزینه بپردازند. مشتریان معمولاً چیزی را می خرند که به نفع آنها باشد.



بازاریابان موفق نیاز مشتری را شناسایی کرده و با نشان دادن ارزش محصول یا خدمات خود، راه حلی برای آن نیاز ارائه می دهند.



اما به یاد داشته باشید، مشتری چندان علاقه ای به شنیدن ویژگی های محصول شما ندارد، فقط می خواهد ببیند آیا این محصول می تواند مشکل او را حل کند یا خیر.



5. به یاد داشته باشید که شهرت شما قبل از خودتان است
در دنیای امروز که اینترنت به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است، وقتی برای اولین بار به مشتری مراجعه می کنید تا با او ارتباط برقرار کنید، بلافاصله به دنبال این هستند که ببینند شما چه نوع شرکتی هستید و چه نوع شهرتی دارید. بدون شک شرکت های معتبر جایگاه ویژه ای در مقابل مشتریان دارند.



با جستجوی گوگل، مشتری بلافاصله همه چیز را در مورد شما و شرکت شما خواهد دانست. پس داشتن اعتبار و شهرت خوب آموزش فروش بسیار مهم است تا مشتری بیشتر اعتماد کند. ایجاد محتوای بازاریابی که منعکس کننده نظرات مثبت مشتریان در مورد کسب و کار شما باشد، راهی موثر برای افزایش شهرت و اعتبار شماست.



6. با نشان دادن تجربیات و مهارت های خود اعتبار ایجاد کنید
تحقیقات نشان می دهد که تنها 3 درصد از مشتریان به فروشندگان اعتماد دارند (منبع). این عدم اعتماد یکی از بزرگترین مشکلات فروشندگان است. اگر مشتری شما به شما اعتماد ندارد، مهم نیست که چقدر ارزش محصول یا خدمات خود را بیان می کنید یا راه حل خاصی به مشتری ارائه می دهید. به هر حال بی فایده است.



اصول فروش



اما نگران نباشید، آموزش فروش راه خوبی برای جلب اعتماد مشتری وجود دارد. مهارت ها و تجربیات خود را با اعتماد به نفس به نمایش بگذارید.



این یکی از اصول اولیه فروش است که به مشتری نشان دهید که درگیر کار هستید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.