بهترين دوره براي يادگيري آموزش سئو و خدمات آن آموزش سئو و روش هاي جديد تبليغاتي
قیمت طراحی سایت با وردپرس
طراحی وب سایت
طراحی سایت
پارتیشن شیشه ای
آموزش قانون جذب
آموزش فروش
سه شنبه ۱۶ خرداد ۰۲

بهترين دوره براي يادگيري آموزش سئو و خدمات آن

سئو از عبارت بهينه سازي براي موتورهاي جستجو گرفته شده است كه داراي كلماتي معادل سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است كه همه آنها به يك معنا هستند و مي توان آنها را به صورت زير تعريف كرد:
سئو (بهينه سازي موتورهاي جستجو) به معناي تقلب يا دستكاري موتورهاي جستجو با روش هاي غيراخلاقي نيست. آنها براي كمك به بهبود ديد و ارتباط وب سايت ها در نتايج جستجوي ارگانيك به منظور دستيابي به رتبه هاي بالا ايجاد شده اند.
سئو را مي توان به عنوان مجموعه اي از روش ها براي تغيير استراتژيك وب سايت ها در نظر گرفت. اين فرآيند مهمترين عوامل مرتبط با صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو را تشريح مي كند.
سئو فرآيند ساده اي نيست كه بتوان آن را به راحتي پياده سازي كرد زيرا نياز به دانش زياد، دانش پيش زمينه و صبر دارد. موتورهاي جستجو غيرقابل پيش بيني هستند و دائماً الگوريتم هاي رتبه بندي خود را تغيير مي دهند. بنابراين وظيفه مهندسان سئو اين است كه اطلاعات خود را در اين زمينه به روز نگه دارند.
سئو سايت يا بهينه سازي سايت يكي از فعاليت هايي است كه توسط سئو انجام مي شود.
الگوريتم رتبه بندي گوگل بيش از 200 معيار براي رتبه بندي يك سايت دارد. بنابراين مهندسان سئو بايد اين معيارها را براي اجراي موفق سئو در نظر بگيرند.
سئو چيست؟
آغاز سئودر اوايل دهه 1990، اولين موتورهاي جستجو شروع به كار كردند. برخي از محبوب‌ترين آنها Infoseek، Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان، مردم به موتورهاي جستجو به عنوان فهرستي نگاه مي‌كردند كه نمايه شده بود، دقيقاً مانند صفحات زرد، و سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. اين ليست داراي صفحاتي مانند AAA در بالاي اين ليست بود.
با ادامه رشد اينترنت، موتورهاي جستجوي جديدتري ظهور كرده اند كه از الگوريتم هاي رتبه بندي پيچيده تري استفاده مي كنند. اين الگوريتم‌ها با معيارهاي چگالي كلمه كليدي (تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا عبارت در يك صفحه استفاده مي‌شود تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه) و برچسب‌هاي كلمه كليدي براي درك محتواي وب‌سايت‌ها استفاده مي‌شوند. به دنبال اين رشد، سئوبرا فعاليت خود را براي افزايش ديد سايت ها آغاز كرد. همانطور كه رتبه بندي صفحات موتورهاي جستجو تكامل يافته است، مهندسان سئو سعي كرده اند با استفاده از روش هاي اخلاقي يا غيراخلاقي، راه هايي را براي تأثيرگذاري بر رتبه بندي اين موتورها بيابند.
مقاله اي كه توسط نيويورك تايمز در نوامبر 1996 منتشر شد، در مورد توسعه دهندگان وب صحبت مي كرد كه از روش هاي غيراخلاقي SEO براي رسيدن به بالاي صفحه نتايج جستجو استفاده مي كردند. اين مقاله توضيح مي دهد كه چگونه توسعه دهندگان وب مي توانند به راحتي يك سايت را با كلمات كليدي خاصي بارگذاري كنند سئو سايت كه معمولاً در پشت گرافيك سايت پنهان مي شوند تا موتورهاي جستجو آن كلمات كليدي را بشمارند و رتبه سايت را افزايش دهند.
همانطور كه گفته شد، كسب رتبه هاي بالا براي كلمات كليدي خاص در روزهاي اوليه بسيار آسان تر از امروز بود. با استفاده از روش‌هاي غيراخلاقي در آن زمان، تضمين مي‌شد كه در بالاي ليست نتايج جستجو قرار بگيريد. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و دستكاري موتورهاي جستجو براي مهندسان سئو بسيار دشوار است، اگرچه اين بازي موش و گربه بين مهندسان سئو و موتورهاي جستجو هنوز وجود دارد و ادامه خواهد داشت.
اهداف سئو چيست؟هدف سئو كمك به وب سايت ها در رتبه بندي بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش پيوند بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش مرتبط ترين صفحات براي درخواست جستجوي وارد شده مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو دارد، جايي كه كاربر مرتبط ترين نتايج را پيدا مي كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي شود زيرا الگوريتم آن مرتبط ترين صفحات را نمايش مي دهد.
پس از اينكه سئوبرا كار خود را براي بهبود رتبه سايت ها در نتايج جستجوي ارگانيك آغاز كرد، اين فرآيند به دانش و زمان براي اعمال روش هاي او نياز داشت. زمان بزرگترين سرمايه گذاري اوليه براي بهينه سازي سايت يا صفحه است.
بسته به نحوه استفاده از كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي، سئو ممكن است هفته ها يا ماه ها طول بكشد تا نتيجه دهد. اگرچه ممكن است نتايج بهينه سازي موتورهاي جستجو به سرعت ديده نشود، اما در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه سايت و افزايش بازديدكنندگان مي شود. بسيار مهم است كه وب سايت ها در صفحه اول نتايج جستجوي گوگل قرار گيرند، به خصوص در بين سه نتيجه ارگانيك برتر كه 58.4 درصد از كليك ها را تشكيل مي دهند.
جاي تعجب نيست كه وب سايت ها با محصولات و خدماتي كه مي فروشند رقابت مي كنند تا به بالاي نتايج جستجو برسند. به عنوان مثال، كلمه كليدي رقابتي "بيمه خودرو" 1.5 ميليون جستجو در گوگل در ماه دريافت مي كند، به اين معني كه 3 موقعيت اول 58.4٪ بازديدكنندگان را دريافت مي كند و خود جايگاه اول 36.4٪ بازديدكنندگان را دريافت مي كند. اين مشكل به بسياري از سايت‌ها كمك مي‌كند كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند، به خصوص آن‌هايي كه تعداد مشتريان را از طريق افزايش مي‌دهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد