راهنماي ساخت فروشگاه اينترنتي لباس آموزش سئو و روش هاي جديد تبليغاتي
قیمت طراحی سایت با وردپرس
طراحی وب سایت
طراحی سایت
پارتیشن شیشه ای
آموزش قانون جذب
آموزش فروش
شنبه ۰۶ خرداد ۰۲

راهنماي ساخت فروشگاه اينترنتي لباس

فرض كنيد تصميم داريد يك فروشگاه آنلاين براي محصولات يوگا راه اندازي كنيد. به جاي قرار دادن انواع محصولات در ليست پيشنهادي خود، محصولات اصلي را انتخاب كنيد كه بتوانيد فروشگاه خود را با آنها راه اندازي كنيد. هر نوع محصولي، چه هودي يا جوراب، پتانسيل بالايي براي ايجاد برند جديد شما دارد.
هنگام انتخاب محصولات خود چه نكاتي را بايد در نظر بگيريد؟ به اين سه نكته توجه كنيد:
1. از كوچك شروع كنيدمانند مثال بالا، زماني كه ليست محصول را مي بنديد، از كوچك شروع كنيد. افزودن بسياري از محصولات از قبل نه تنها هزينه هاي مديريتي بيشتري را به همراه دارد (از عكاسي محصول تا آپلود سايت)، بلكه مي تواند راه اندازي فروشگاه را نيز پيچيده كند. اين پيچيدگي‌ها مي‌توانند بر خدماتي كه ارائه مي‌دهيد تأثير بگذارند و به عنوان يك فروشگاه جديد در بازار رقابتي، خدمات خوب يا بد به مشتريان مي‌تواند باعث ايجاد يا شكست كسب‌وكار شما شود.
2. از قبل فكر كنيدهمانطور كه مي دانيم طراحي سايت فروشگاه پوشاك مد هميشه در حال تغيير است. اول، محصولات پايداري را انتخاب كنيد كه به راحتي با تغيير سبك سازگار شوند. مانند پاپيون يا تي شرت ذكر شده در بالا. اگر مي خواهيد بيشتر با مد هماهنگ باشيد، با ايجاد يك فروشگاه منعطف، براي تغيير سبك برنامه ريزي كنيد. مي توانيد اين كار را با dropshipping انجام دهيد تا مطمئن شويد كه با موجودي بلااستفاده مواجه نمي شويد. به هر حال، هميشه تغيير در دنياي لباس وجود خواهد داشت، بنابراين موفقيت شما به توانايي شما در پيش بيني آينده و نوآوري و خلاقيت در مواجهه با تغييرات بستگي دارد.
3. تمركز خود را تنظيم كنيدبله، در ابتدا تا حد امكان محدود و مشخص باشيد، اما به هدف نهايي نيز توجه داشته باشيد. به اين فكر كنيد كه برند لباس آنلاين شما در آينده كجا گسترش خواهد يافت و مطمئن شويد كه روي هدف نهايي متمركز خواهيد بود. اين تضمين مي‌كند كه همچنان مي‌توانيد با افزودن محصولات و رشد فروشگاه شما در بازار، به راحتي محصولات جديد يا محبوب را به فروشگاه خود اضافه كنيد.
مرحله 3: مدل كسب و كار فروشگاه اينترنتي لباس خود را انتخاب كنيداكنون كه جايگاه خود را انتخاب كرده ايد و ايده روشني از محصولاتي كه مي خواهيد بفروشيد داريد، وقت آن است كه يك مدل كسب و كار براي فروشگاه آنلاين خود انتخاب كنيد. مدل هاي كسب و كار فروشگاه هاي اينترنتي لباس به چهار نوع چاپ، برش و دوخت به سفارش، خط سفارشي لباس و دراپ شيپينگ تقسيم مي شوند. هر مدل كسب و كار مزايا و معايب خود را دارد و انتخاب بين آنها بايد بر اساس هدف كلي، بودجه و مهارت هاي شما باشد.
بياييد نگاهي دقيق تر به هر يك از آنها بيندازيم.
مدل كسب و كار فروشگاه اينترنتي لباس چاپياين گزينه بهترين انتخاب براي كساني است كه مي خواهند در اسرع وقت و به ارزان ترين شكل ممكن فروشگاه راه اندازي كنند.
مدل چاپي ساده ترين و ارزان ترين مدل كسب و كار اينترنتي لباس است. در اين فروشگاه ها شما لوگو يا طرح خود را روي يك لباس معمولي چاپ مي كنيد و همه چيز به صورت خودكار انجام مي شود. با اين مدل تنوع كافي در انواع و رنگ ها وجود دارد و براي سفارش هاي كوچك به صرفه ترين گزينه است.
با اين حال، بزرگترين مشكل اين است كه اين نوع فروشگاه‌ها حاشيه سود پاييني دارند و گزينه‌هاي كمي براي نمايش برچسب‌ها، برچسب‌ها و غيره برند ارائه مي‌دهند.
يكي از پرطرفدارترين چاپخانه ها چاپگر است. اين ويدئو نحوه عملكرد Printful را نشان مي دهد:
مدل كسب و كار يك فروشگاه پوشاك خياطياين مدل بهترين گزينه براي كساني است كه مي خواهند برند لباس و طراحي خود را ايجاد كنند.
اين مدل كسب و كار فروشگاه اينترنتي لباس براي كساني خوب است كه مي خواهند خط لباس خود را از ابتدا ايجاد كنند. يعني همه كارها را خودتان انجام مي دهيد، از طراحي لباس گرفته تا توليد و تحويل.
بزرگترين مزيت اين مدل اين است كه شما در حال فروش يك محصول منحصر به فرد هستيد و مي توانيد محصولات خود را به دلخواه طراحي كنيد. با اين حال، يك كسب و كار خياطي سفارشي نياز به مديريت زيادي دارد زيرا شما مسئول يافتن و هماهنگي الگوها و توليدكنندگان و تامين پارچه هستيد. اين بدان معناست كه براي راه اندازي خط اول محصولات خود به بودجه و زمان زيادي نياز داريد.
نكته پيشرفتهبه دنبال سازندگان الگو هستيد؟ مي توانيد از اين سايت ها كمك بگيريد:
منبع طراحي لباساستوديو JLDالگوسازان
مدل كسب و كار فروشگاه لباس برند خودمدل كسب و كار ليبل خصوصي جايي بين مدل چاپ و مدل برش و دوخت است. آنها سفارشي سازي بيشتري طراحي سايت پوشاك نسبت به اولي دارند، اما به كار و بودجه كمتري نسبت به دومي نياز دارند.
اين مدل به اين صورت است كه شما لباس هاي خام و ساده و بدون برچسب مي خريد و طرح، برند و برچسب خود را به آن اضافه مي كنيد و در فروشگاه خود عرضه مي كنيد. اين مدل مي تواند بسيار مقرون به صرفه تر از مدل چاپي باشد زيرا شما مي توانيد قيمت هاي بهتري را براي خريد عمده مذاكره كنيد. متأسفانه اين مدل مسائلي مانند مديريت موجودي و حمل و نقل نيز دارد كه بايد خودتان انجام دهيد.
با اين حال، پلتفرم هايي وجود دارند كه به شما كمك مي كنند گردش كار خود را بهبود ببخشيد، مانند Threadbird كه مي توانيد لباس هاي خود را بخريد و سفارشي كنيد.
آنها همچنين خدمات پردازش سفارش را براي كساني كه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد